آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

طبقه بندی موضوعی

در اولین شب اجرای نمایش طنز شی شی شیشه شکست ( توهم هندوستانی )  ، سالن مملو از جمعیت بود. تالار کف تئاتر حکیم عمر خیام دانشگاه آزاد اسلامی اوز در یک روز بارانی پذیرای تماشاگرانی بود که یکساعت در کنار همدیگر این تئاتر را به تماشا نشستند.

حسین سخاوتی سرپرست گروه هنری بیسیک ،بازنویس و کارگردان اثر ، سفیر سلامتی که  چنین می گوید :


(پس از سالها همچنان در حوزه سلامت و در راه تبلیغ و انتشار و اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه ثابت قدم مانده ایم. اثر جدید که مراحل بازبینی و اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز را با موفقیت سپری کرده ، اینروز ها همانند نمایشنامه خوانی 206 سفید با استقبال تماشاچیان در شب اول اجرا قرار گرفت.   

شناخت بیماری ایدز و همچنین آشنایی با شیشه و مضرات آن موضوعاتی است که یکجا در این اثر جدید گنجانده شده و این بار با یک تیر دو هدف را نشانه رفته ایم. اثری که در شب اول اجرا با حضور ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز ، در هوای بارانی لحظه به لحظه تماشاگران را با خود همراه کرد. 

آموزش همراه با شوق و هیجان و اشتیاق.... بدیهی است که یکی از ویژگی های بارز این کار بهره گیری از هنر سیاه بازیست که نتیجه آن بیان صریح و سخن گفتن بی پرده از مواردی است که چشم پوشی از آنها جامعه ما را روز به روز به سمت نابودی کشانده و می کشاند که شاید در اینجا برای اولین با شاهد پرداخت با ظرافت آن هستیم.)


گفتنی است نمایش طنز شی شی شیشه شکست تا تاریخ 28 آذرماه هر شب ساعت 19 اجرا خواهد داشت.



  • شهرام حسین نیا

انجمن نمایش اوز

بیسیک

ققنوس

نظرات  (۱)

دم همتون گرم بالاتر از سطح انتظار بود عاااااااااالییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی