آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

طبقه بندی موضوعی

پانزدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر لارستان ، امسال از هشتم الی هیجدهم شهریور ماه 96 برگزار گردید.

بیست اثر نمایشی خود را در مرحله ابتدایی به دبیرخانه جشنواره معرفی نمودند که پس از بازبینی آثار ، سیزده نمایش برتر به مرحله نهایی جشنواره که بصورت غیر رقابتی بود راه یافتند.

تئاتر " باران مایه های دختری از جنس من " به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی شهرام حسین نیا و بازی نیلوفر نوبختی و سید موسی احمدی زاده ،کاری از گروه نمایش دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل اوز ، بعنوان نماینده تئاتر اوز در مرحله نهایی جشنواره در تاریخ چهارشنبه 96/6/15 در تماشاخانه استاد جمالی لارستان اجرا داشت و پس از هر اجرا نیز جلسات نقد و بررسی برگزار گردید.

هیجدهم شهریور ماه 96 آیین اختتامیه جشنواره در محل تماشاخانه استاد جمالی انجام و به کارهای راه یافته به مرحله نهایی جشنواره لوح تقدیر اهدا گردید.

 از اوز ابتدا قرار بود 4 نمایش در این جشنواره حضور یابد که در نوع خود و حضور در یک جشنواره رکورد محسوب می شد لیکن بدلایلی و انصراف گروهها ، تنها تئاتر باران مایه های دختری از جنس من با مضمون آسیب های اجتماعی به عنوان نماینده اوز حضور یافت.

سید مرتضی هاشمی رییس انجمن نمایش اوز نیز به عنوان یکی از داورهای جشنواره حضوری فعال داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی