آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

آن سوی تئاتر اوز

مستقل ، بدون وابستگی به هیچ گروه نمایش. مطالب در حیطه تئاتر و نقد تئاتر در اوز

طبقه بندی موضوعی

کارگاه یک روزه تکنیک ها در گفتار و سخنوری

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و انجمن نمایش اوز ، و هماهنگی انجمن دوبله لارستان ، کارگاه یک روزه تکنیک ها در گفتار و سخنوری ، در سالن اجتماعات بیمارستان امیدوار اوز برگزار گردید. در این کارگاه که مدرس آن میلاد نورانی از مدیران رادیو هشت مشهد بود ، تکنیک های سخنوری ، زبان بدن ، نمایشنامه ، جملات مفهومی ، غلبه بر استرس در هنگام سخنوری ، در قالب تئوری و عملی ، به بهترین نحو آموزش داده شد و حاضرین راضی کارگاه را ترک نمودند.

در ابتدای کارگاه فروغ هاشمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اوز ، ضمن خوش آمد به استاد نورانی و حاضرین ، از محمد علی شاه محمدی مدرس انجمن گویندگی و دوبله لارستان بابت هماهنگی این کارگاه تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود انجمن گویندگی و دوبله اوز نیز هر چه سریعتر تشکیل گردد.

شاه محمدی نیز در سخنانی کوتاه از تشکیل انجمن در اوز و برگزاری کارگاه های مقدماتی و پیشرفته ، هر کدام در ده جلسه و اعطای مدرک معتبر سخن گفت و از علاقه مندان خواست در این کارگاه ها شرکت نمایند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی